[quote:94f545b1c2] Tak z ciekawości: czy możesz wyjaśnić skąd ta różnica 16 funtów? Zgłoś natychmiast prośbę o refund przez Paypala (zakładam, że płaciłeś przez Paypala). [/quote]
Sprzedawca poinformował mnie, że koszt wysłania wynosi w okolicach 57 funtów. Gdy wpłaciłem i poprosiłem go aby zapakował tak jak na początku miał zapakować koszt wysłania zmienił sie na 41 funtów, stąd róznica 16 funtów.
[quote:94f545b1c2]Może ktoś z forumowiczów będzie mógł udzielić konkretniej porady. Ja natomiast polecam poniższą historyjkę: [/quote]
Temat ciekawy aczkolwiek w moim przypadku spotkałem sie z gorszym sprzedawcą, przykładowo:
[quote:94f545b1c2]Say it on phone or in my face woman.What too scared,you can always hide behind your partner if you have one!!!![/quote]
[quote:94f545b1c2]Take a look at my feedback stupid I have sold many HiFi things so don’t try to say I sold you rubbish or you got cheated with respect I wish some one with sense bought it as you come across as a little kid.[/quote]
[quote:94f545b1c2]With respect you’re mad as a Hatter see the Doctor.[/quote]
[quote:94f545b1c2]Police can see my record on e.bay speaks for itself FOOL!![/quote]
[quote:94f545b1c2]Listen mate you not getting anything back you cause a lot of grieve you are a nightmare customer a big pain in the behind let Paypal judge this case as you a total IDIOT!!!![/quote]
Wszystko jego słowa, dziwny koleś 🙂
Ponawiam moje pytanie. Co da się zrobic w tym przypadku, ewidentnie mnie obrażał, czy jest za to jakaś "odpowiedzialność"?