Go to Leeds-Manchester.pl homepageGo to forum.Leeds-Manchester.pl homepage

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Profil Wiadomości

Ciaza - jak dbac o siebie ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Leeds-Manchester.pl Strona Główna -> Zdrowie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jackyl
Mistrz Ciętej Riposty


Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 2269
Skąd: zza-winkla

PostWysłany: Sro Lut 06, 2008 2:52 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Malgon napisał:
haha Smile nie mieszcze sie w obiektywie Wink


az takich zblizen to nie chcemy! Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Twoja ocena: 0 [+] [-]
filipek



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 602
Skąd: Thornaby

PostWysłany: Sro Lut 06, 2008 6:28 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Malgon napisał:
haha Smile nie mieszcze sie w obiektywie Wink
zartuje, zmienie zmienie niebawem


Nie zmieniaj nie zmieniaj chyba ze masz jeszcze jakis smakowitszy konsek Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Twoja ocena: 0 [+] [-]
odea75



Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 87

PostWysłany: Sro Lut 06, 2008 12:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem juz mama z kilkunastoletnim stazem ale pamietam swoje dwie ciaze.Dwie zupelnie rozne.Pierwsza,byla dosc uciazliwa z powodu roznych tak zwanych"ojawow",szczesliwie tylko przez pierwsze trzy miesiace.Potem juz bylo milo.Pamietam ze zjadalam ogromne ilosci owocow,a obok brzoskwin i truskawek nie umialam przejsc obojetnie.Pracowalam cala ciaze do ostatniego dnia.Bylam w ciaglym ruchu i chwalilam to sobie pozniej,kiedy zaczal sie prod.Caly ten wyczekiwany moment potrwal nie wiecej niz okolo 30minut.Bardzo mile wspomnienie.Oczywiscie bole porodowe byly ale znosne i nawet ich nie zapamietalam.Moja corcia urodzila sie zdrowa i silna wazyla 4kilogramy.W calej ciazy przytylam 6,5kg.Mysle ze to efekt ciaglego ruchu.Druga ciaza,od poczatku byla inna,kilogramami zjadalam sery biele i pilam smietane.Mialam wiecznie ochote na miesko i kielbaski.Przytylam 25kilogramow.Nie pracowalam juz tak intensywnie jak przy pierwszej ciazy,poniewaz mialam ciaze zagrozona i czesto odwiedzalam szpitalny oddzial.Brak ruchu dal sie we znaki kiedy porod sie rozpoczal.Mialam fatalna kondycje,bole byly potworne.Rodzilam przez trzy dni po czym zdecydowano zaaplikowac mi kroplowke.Mila pomoc aby synus szybciej sie wydostal.No i wydostal sie po nastepnych 12 godzinach.Wazyl 3,5kg(i gdzie to mieso ktore w niego ladowalam).Nie moglam go ogladac przez tydzien a pozniej nawet przytulac bo lezal 1,5msc w inkubatorze.Przy okazji zostal zarazony gronkowcem w szpitalu wiec czas pobytu sie przedluzal.Na szczescie wszystko dobrze sie zakoczylo i z nieco wyrosnietym juz nie noworodkiem wrocilam do domku.Napewno doradzalabym Ci Malgon duzo ruchu,spacerki i jak juz ktos wspomnial wczesniej relax,teraz jest na to czas pozniej juz go tyle nie znajdziesz.Niewiem czy to ma jakis zwiazek ale kiedy bylam w pierwszej ciazy,tak jak wspomnialam duzo pracowalam bylam wiecznie czyms pochlonieta i zabiegana,moja corka dokladnie jest dokladnie taka.W drugiej ciazy bylam juz nieco leniwa i moj syn rowniez ma takie symptomy.Ale to juz takie sobie gdybanie...Gratuluje stanu i zycze powodzenia.Odea
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM Twoja ocena: 0 [+] [-]
lodzianka



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 37
Skąd: lodz

PostWysłany: Sro Lut 13, 2008 10:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie!!!!
Chcialam zawiadomic ze najmlodszy forumowicz Maksymilian jest juz z nami. Po 22 godzinach porodu przyszedl na swiat w poniedzialek 11 lutego !!!! Czujemy sie dobrze i uczymy siebie nawzajem.
Pozdrawiamy goraco!!!!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Twoja ocena: 0 [+] [-]
julka



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 926
Skąd: Skipton

PostWysłany: Sro Lut 13, 2008 11:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gratuluje!

Bardzo dzielna jestes!
Buzki dla Mamy i Synka:)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email MSN Messenger Twoja ocena: 0 [+] [-]
ela1981



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 1882
Skąd: leeds

PostWysłany: Sro Lut 13, 2008 11:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gratulacje!!!!!!!!!!!!
11 luty porod, a 13 juz w domciu (bo pewnie z domu piszesz), super
pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Twoja ocena: 0 [+] [-]
Malgon



Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 1261
Skąd: Gdynia/Leeds

PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 8:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lodzianka napisał:
Witam serdecznie!!!!
Chcialam zawiadomic ze najmlodszy forumowicz Maksymilian jest juz z nami. Po 22 godzinach porodu przyszedl na swiat w poniedzialek 11 lutego !!!! Czujemy sie dobrze i uczymy siebie nawzajem.
Pozdrawiamy goraco!!!!!


Witamy Maksia Very Happy i pozdrowienia dla dzielnej Mamy!
POwiedzial Ci juz czemu nie chcial wyjsc? Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Blog Twoja ocena: 0 [+] [-]
lodzianka



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 37
Skąd: lodz

PostWysłany: Sro Mar 19, 2008 7:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Malgon jak przbiega ciaza? Juz pewnie niedlugo co?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Twoja ocena: 0 [+] [-]
Marta Klecz



Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1167
Skąd: Gdynia, Leeds

PostWysłany: Sro Mar 26, 2008 10:07 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co ja wiem Malgon jest szczesliwa jak nigdy ....
Buzia jej sie nie przestaje usmiechac....

I dobrze wyglada!!!!!!!!

Pozdrowienia i buziaczki dla Maksia!!!!!


Moze jakies spotkanko mam z dzieciaczkami? (U mnei jest duzo miejsca i zabawek...) Moze jak zrobi sie cieplej... Co wy na to?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Blog Twoja ocena: 0 [+] [-]
ela1981



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 1882
Skąd: leeds

PostWysłany: Sro Mar 26, 2008 2:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja jestem ciekawa jak sobie Malogn poradzilas z papierosami, wiem, ze trudno rzucic (wlasnie moj maz juz 3 tygodnie nie pali Very Happy ) ale niektore kobiety w ciazy to rzucaja odrazu z dobra wiadomoscia
pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Twoja ocena: 0 [+] [-]
Marta Klecz



Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1167
Skąd: Gdynia, Leeds

PostWysłany: Sro Mar 26, 2008 3:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tez rzucilam od razu i nie zapalilam az do konca karmienia piersia.
Jakos nie bylo to dla mnie meczarnia. Motywacja byla dosc konkretna.

Potem dopiero jak nie wyrabialam psychicznie...zaczelam znow popalac...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Blog Twoja ocena: 0 [+] [-]
Malgon



Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 1261
Skąd: Gdynia/Leeds

PostWysłany: Sro Kwi 02, 2008 10:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem jestem, jeszcze sie trzymam Very Happy i kilka tygodni zostalo.
Znow sie przeprowadzalismy i nie mialam internetu (zadna nowosc z BT)

Ciaza generalnie mi sluzy i jestem z niej zadowolona i pewnie dlatego ciagle sie szczerze, Marta Smile Jest juz troche ciezko i niewygodnie (zwlaszcza w nocy! - nie dosc ze ciezko o wygodna pozycje i zasniecie wogole to jak juz sie zasnie to maly nasicka na pecherz Smile wiec co noc to samo - wedruje sobie po omacku po mieszkaniu)

aha - palenie rzucialam prawie od razu i nawet dosc bezbolesnie, doszlo do tego,ze obecnie mnie niezle odrraza zapach fajek. Oby tak zostalo!

p.s. Nadal pracuje (glownie z domu) i na macierzynski chce isc dopiero 2tyg przed terminem. czy to norma? BYlam ostatnio na szkolce rodzenia i pollowa babek juz dawno w domu Rolling Eyes

Pozdrawiam wszystkich i dziekuje za troske!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Blog Twoja ocena: 0 [+] [-]
lodzianka



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 37
Skąd: lodz

PostWysłany: Sro Kwi 23, 2008 7:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Malgon,czy juz masz swoj skarbek po drugiej stronie???? Ja jestem w tych sprawach bardzo ciekawska Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Twoja ocena: 0 [+] [-]
Malgon



Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 1261
Skąd: Gdynia/Leeds

PostWysłany: Sro Kwi 23, 2008 9:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze 2.5 tyg rzekomo Smile
Ciekawosc rozumiem i na pewno dam znac Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Blog Twoja ocena: 0 [+] [-]
ela1981



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 1882
Skąd: leeds

PostWysłany: Czw Kwi 24, 2008 12:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Malgon napisał:

Ciekawosc rozumiem

he, he i najgorsze, ze ta ciekawosc dlugo pozostaje we krwi Smile
a potem przyjdze czas na: a jak twoje jada, a jak wydala, a jak sypia
Cool
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Twoja ocena: 0 [+] [-]
Wnowy



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 6
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie Kwi 27, 2008 3:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witajcie dziewczyny.ja mam dopiero cala przeprawe przed soba bo dopiero 10 tydzien ale milo ze mozna sobie poczytac o doswiadczeniach innych,a gdzie bedziesz rodzila Malgon
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM Twoja ocena: 0 [+] [-]
Malgon



Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 1261
Skąd: Gdynia/Leeds

PostWysłany: Pią Maj 02, 2008 11:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wnowy napisał:
Witajcie dziewczyny.ja mam dopiero cala przeprawe przed soba bo dopiero 10 tydzien ale milo ze mozna sobie poczytac o doswiadczeniach innych,a gdzie bedziesz rodzila Malgon


Ja rodzic bede w LGI. 10 tydzien ... mmm wspaniale chwile Smile
Ja teraz ledwo drepcze i jeszcze sie okazuje,ze dzidzia nie ma najlepszej pozycji i jak sie nie przekreci (ma 10 dni!) to bede miala porod krzyzowy i chyba sie skicham Rolling Eyes No nic ide tanczyc i mahcac pupcia bo to jedyne co moge zrobic.

Czy ktorejs z mam udalo sie zmienic pozycje dziecka przed samym porodem?? bo gdzies czytalam,ze pozycja w jakiej bobo jest po 36tyg z reguly utrzymuje sie juz do samego porodu Sad I'm doomed Sad

Baggins, a co u was slychac Very Happy ?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Blog Twoja ocena: 0 [+] [-]
jackyl
Mistrz Ciętej Riposty


Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 2269
Skąd: zza-winkla

PostWysłany: Pią Maj 02, 2008 12:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Malgon, wrzucisz jakis film z porodu, co? ;))
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Twoja ocena: 0 [+] [-]
Malgon



Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 1261
Skąd: Gdynia/Leeds

PostWysłany: Pią Maj 02, 2008 12:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jasne! Bedzie transmisja na zywo na Skype!

A potem wrzuce na Youtube. Mam chrapke na nagrode Guinessa bo dziecko bedzie ogromne (ponoc) i musze miec dowod,ze to ja je urodzilam! Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Blog Twoja ocena: 0 [+] [-]
lodzianka



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 37
Skąd: lodz

PostWysłany: Pią Maj 02, 2008 2:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moj tez ponoc byl w takiej pozycji,ale w trakcie porodu sam sie obkrecil i troche polozna mu pomogla. Ja na szczescie nie czulam swoich boli krzyzowych bo dostalam zzo. Polecam!!!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Twoja ocena: 0 [+] [-]
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Leeds-Manchester.pl Strona Główna -> Zdrowie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach